Умови повернення та обміну товару

Якщо Ви отримали товар не належної якості (з явним дефектом, а також товар, який не відповідає замовленню або не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей), необхідно зателефонувати менеджеру, який допоможе вирішити цю проблему. Вам буде запропоновано обмін чи повернення товару.

Повернення товару проводиться у разі:

  • товар несправний, має суттєві недоліки, які унеможливлюють його використання (вина компанії-виробника або компанії-постачальника);
  • товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцю, при цьому товар не був використаний, збережена цілісність упаковки, споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • з дня купівлі товару пройшло не більше 14 днів, і на товарі немає слідів експлуатації, збережено цілісність упаковки, його товарний вигляд, споживчі якості, пломби, маркування.

Обмін товару проводиться на аналогічний протягом 2-х робочих днів. У разі, якщо на час обміну аналогічного товару немає у продажу, покупець має право:

  • придбати якийсь інший товар, який є у наявності, з відповідним перерахунком вартості;
  • отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару;
  • здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж.

Терміни та порядок повернення грошей:

  • якщо Ви повертаєте товар належної якості, Вам буде повернено його вартість без вартості доставки;
  • при поверненні товару неналежної якості, ми повертаємо як його вартість, а й вартість пересилки до Вас;
  • не відшкодовується вартість товарів, повернутих з порушенням умов повернення (наприклад, Ви переслали товар не повністю, частково без пломб/ярликів), при цьому товар зворотному пересиланню клієнту не підлягає.

При поверненні грошей розрахунки з покупцем здійснюються з вартості товару на даний момент його придбання. Гроші повертаються пізніше, як після 5 робочих днів із підтвердження відсутності факту порушення гарантійних зобов’язань із боку покупця.

Умови відмови повернення грошей та заміни товару:

  • товар був у експлуатації, має дефекти чи повернуто у неповній комплектації;
  • з моменту покупки минуло понад 14 днів.

Якщо Ви вже замовили товар, але він ще не відправлений зі складу, Ви можете відмовитися від замовленого товару, повідомивши менеджеру по телефону.

Важливо! При надсиланні посилки через відділення перевізника, кур’єрською службою, компаніями перевізниками, фактичною датою повернення товару вважається дата, зазначена на посилці.

Обмін та повернення товару здійснюється за рахунок покупця. Повернути товар можна кур’єром будь-якої служби, відправивши до нашого офісу:

Українa, м. Київ, вул. Велика Кільцева 110а, магазин №35

Залишились питання?

Звертайтесь до нас за телефоном:

+38 (067) 450 45 69

або зв’яжіться з нами:

Зв’язатись